Thursday 24 November 2016

Foggy





ENG: A new week has started! Brrr and it is so cold outside! However, you can’t let the weather get you down!

1. First of all I am very proud to tell you guys I have discovered a great online worldwide eyeglasses shop Firmoo.com. I could'nt help not to order my favorite frames I was searching for such a long tine.You will see me in so many posts wearing them. If you ever need some eyeglasses even with prescription, don't hesitate to visit Firmoo.com. The prescription eyeglasses are inexpensive even though with high quality, therefore, everyone can afford it.

2. I have read these days something so funny but also true, "there is no bad weather, just bad clothing". This is the moment when the concept of layering is just so important. Don't neglect gloves, headwear or scarves. Do you usually wear turtlenecks? Neither do I. Turtlenecks are frumpy, they make your neck itchy, they make you look neckless. But lately I have seen turtlenecks in so many trendy combination, so I was convinced to try it. Actually, when you get the right one, it really feels great, cozy, comfortable and super chic.  You can wear it with a stylish vest or a cardigan. It will blend well with what's in your wardrobe. I hope I convinced you that turtleneck aren't that bad, and you will choose at least one for this season. Have a great week!

RO: O noua săptămână a început! Brrr și este atât de frig afară! Cu toate acestea, sa nu lăsam vremea sa ne influenteze! Am citit zilele acestea ceva atât de amuzant, dar, de asemenea, adevărat, "nu există nici o vreme rea, doar haine nepotrivite". E momentul potrivit în care sa purtam hainele stratificate. Nu uita sa adaugi tinutei tale mănuși, caciuli sau eșarfe. Porti de obicei helanca? Nici eu!! Inca din copilarie am avut tot timpul senzatia ca bluzele cu guler sunt demodate si te fac să arăți fara gat. Dar in ultima vreme am văzut helanci, în atât de multe combinație trendy, așa că am fost convinsa să le încerc. De fapt, atunci când vei ajunge sa o gasesti pe cea potrivita, într-adevăr e minunat, confortabila, calduroasa și super-chic. Poate fi purtata cu o vesta eleganta sau cu un cardigan pe deasupra. Se potriveste foarte bine cu tot ce este în garderoba ta. Sper că te-am convins bluzele pe gat nu sunt atât de rele, și vei alege cel puțin una pentru acest sezon rece. O săptămână minunata tuturor!










I was wearing:
Turtleneck: HERE
Faux Leather Pants: HERE
Vest: HERE
Ankle Boots: HERE
Bag: ADONA.RO
Glasses: Firmoo.com

3 comments:

  1. You look great dear!


    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/11/dusk.html

    ReplyDelete
  2. Helanca pentru mine a fost prietena buna mereu si asa a ramas, vestele in schimb s-au dovedit bune doar pentru unele zile in care nu vreau sa port o jacheta subtire, nu prea imi tine de cald daca nu am si bratele acoperite. La capitolul estitic arata intr-un mare fel! xoxo

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoasa vesta! In perioada asta imi caut si eu una..care sa nu ma faca sa arat ca un urs si care sa nu ma usuce la buzunar :))

    ReplyDelete

Feel free to comment!