Friday 17 November 2017

10 Ways to Wear a Turtleneck in The Cold Season


ENG: I recently came up with this idea to bring up the outfits that I wore in my blog posts. Initially it had to be a more shorter post. And I was surprised to see that I really enjoyed the turtleneck and I did not even know that before :)). 

In fact, they are very useful, very practical and functional, as you will see, in many styles and combinations. Plus they are so warm and they can hide underneath a t-shirt or body so you can cope with the cold season. Usually, posting would have been: "5 Ways to Wear a Turtleneck in The Cold Season", but I notice that I have so many posts, so I only summarize to 10 :)). Okay, I'll leave you with the pictures and I hope you will have a warm and inspired season!


*



RO: De curand mi-a venit aceasta idee de a readuce in primele randuri tinute pe care le-am purtat in postarile mai vechi de pe blog. Initial m-am gandit la o postare mult mai scurta in care sa va vorbesc despre maleta si sa va arat cateva feluri in care eu am purtat-o. Dar mare mi-a fost mirarea sa constat ca imi plac foarte mult maletele si eu nici macar nu am stiut acest lucru pana acum :)). 

   De fapt, sunt foarte utile, foarte practice si functioneaza, dupa cum veti vedea, in foarte multe stiluri si combinatii.  Plus ca sunt atat de calduroase si pot ascunde pe dedesupt, cate un tricou sau un body, astfel incat sa faceti fata cu brio sezonului rece. De obicei, postarea ar fi fost:" 5 feluri de a purta o maleta in sezonul rece", dar constat ca am numeroase tinute, astfel incat ma rezum doar la 10 :)). 

Ok, va las cu pozele si sper sa aveti un sezon, cat mai calduros si inspirat!

 Look 1: more details HERE



Look 2: more details HERE



Look 3: more details HERE



Look 4: more details HERE



Look 5: more details HERE




Look 6: more details HERE



Look 7: more details HERE


Look 8: more details HERE


Look 9: more details HERE



Look 10: more details HERE



No comments:

Post a Comment

Feel free to comment!