Wednesday 23 August 2017

Not my Best

 
  ENG: Not my best photos, nor the quality, or the light.. Nor the best decor. Not my best styling. Not my best hair day :)). When I got out of the house, I swear my hair looked better. :))

  However, I decided to show you not my best posts and photos, too. If you don't like it, at least smile about myself sense of humour. :)

                                                                           *
  RO: Cu siguranta, acestea nu sunt cele mai bune fotografii, nu au nici cea mai buna calitate a imaginii si nici nu am avut parte de cea mai buna lumina .. Nu e nici cel mai frumos decor. Nici cel mai bun styling. Nici cea mai buna zi a parului meu :)). Când am ieșit din casă, jur că părul meu parea ca arata mai bine decat arata in poze. :)) 

 Cu toate acestea, am decis să vă arăt si cele mai putin bune postări și fotografii, de ce nu? Dacă nu vă place, cel puțin sa zâmbiți pentru doza de umor. :)



 Wearing:
Ruffle Top: Stradivarius
Denim: Zara
Bag: Local Store
Earrings: H&M
Mules: H&M

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment!