Saturday 16 April 2016

Red Touch


   In ultima vreme, am adaugat des culoarea rosu in tinutele mele. Nu stiu exact de ce, poate pentru ca rosul e culoare atat de intensa, vibranta si energizanta. Se spune ca rosul este cea mai buna cura impotriva tristetii.

   Astazi am ales ca elementele rosii sa fie pantofii stiuletto si geanta Chloe de pe Luna-style.ro, care au dat impreuna, unei tinute simple, basic, o nota feminina, chic. Am iesit cumva din linia foarte casual pe care am abordat-o in ultima vreme. Eu sunt multumita de rezultat, si de vremea frumoasa care te incarca cu atata energie pozitiva si ganduri frumoase.

   Bucurati-va de primavara, soare si purtati rosu!!










What I was wearing:
Shirt: similar HERE
Jeans: HERE
Bag: Luna-Style.ro
Sunglasses: similar HERE

7 comments:

  1. Great look! Like the pop of red!

    ReplyDelete
  2. awesome look !!! love the red accent <3

    ReplyDelete
  3. wow!!!! totally chic!!!! like red accents in basic look)))) xoxo

    ReplyDelete
  4. Love the jeans and heels look! Especially red heels.. always eye-catching! :)

    Perfect for both work and drinks! :)

    Geekette in High Heels

    ReplyDelete

Feel free to comment!