Monday 6 April 2015

Luna-Style Collection

Oricate modele de genti s-ar inventa pe lumea asta, nu exista femeie care sa nu isi doreasca sa aiba in propria colectie "macar" o geanta din fiecare model! Eu sunt cel mai bun exemplu, nu ma satur de genti, mi le-as dori pe toate in toate formele si culorile. 


  

Imi place sa port culori, n-am o culoare preferata, astazi port negru, maine albastru roial, ziua urmatoate galben lamaie. Si ca sa imi sustin tinutele cu o geanta pe masura, am nevoie de o intreaga colectie. Sunt sigura ca nu doar eu simt asa, ci orice femeie isi doreste o intreaga colectie de genti. M-am indragostit pe loc de geanta Bella  si mi se pare ca arata grozav, integrata in tinuta propusa.



 
  Fie ca ai nevoie de o geanta de ocazie, o geanta de zi sau o geanta office, din garderoba ta nu trebuie sa lipseasca in 2015 gentile de culoare marsala. Practice si incapatoare, gentile marsala raman in acest an un must have. O astfel de geanta nu trebuie sa iti lipseasca atunci cand iesi in oras cu prietenele, mergi la o cina romantica, calatoresti in vacanta sau mergi la o petrecere. Indiferent ce program ai, de zi sau de seara, Geanta Mela adauga o nota de eleganta tinutei tale.



   Cea mai eleganta geanta a colectiei tale, trebuie sa fie clutch-ul pentru seara - suficient de mic cat sa incapa in el doar un telefon, un card sau niste banuti, un ruj, o pudra, cheile de la masina. Puteti alege fie un model ultra-modern (metalic, cu strasuri sau paiete, aplicatii metalice, culori tari etc.) care sa fie in centrul atentiei pentru intreaga tinuta, fie unul mai conservator care sa completeze tinuta fara a o "eclipsa", cum este Poseta Clara.


  Daca aveti nevoie de mai mult spatiu, geanta Aura de mana, este ideala pentru o tinuta de zi cu zi, spatioasa si foarte trendy.  Alegeti-va geanta de mana, in functie de cate lucruri aveti de gand sa puneti in ea, pentru ca este vorba despre o geanta voluminoasa in care cu siguranta veti incepe sa indesati milioane de lucruri, care va vor fi atat de utile.





  Geanta office nu lipseste din garderoba nimanui. Geanta Lara, o geanta cu maner, din piele, de culoare neagra si de dimensiuni medii (cat sa incapa un dosar sau un laptop), este ideala pentru birou. Un design simplu, si totusi elegant, se poate adapta oricarei tinute.



  Geanta postas, asa cum este Poseta Ema, este esentiala in garderoba ta, deoarece este foarte versatila si o poti purta in diverse situatii. Gentile postas sunt practice, nu iti ocupa mainile si pot fi purtate cu succes la birou, la o intalnire cu prietenii in oras sau la cumparaturi.

4 comments:

  1. Great post. Like it.

    www.alittledropofstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great selections!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/take-second-to-breath.html

    ReplyDelete
  3. Great post! My fave collage is the first one!

    ReplyDelete
  4. Yes,great post,a lot of to choose;))

    ReplyDelete

Feel free to comment!